Pravilnik pružanja usluga
elektronskim putem



§ 1

Opće odredbe

 

  1. Na temelju članka. 8 st. 1. točka 1. Zakona od 18. srpnja 2002. o pružanju elektroničkih usluga (Službeni glasnik iz 2002., br. 144, točka 1204, s izmjenama i dopunama), tvrtka Norgips Sp. z o. o. ovime utvrđuje pravila za pružanje elektroničkih usluga.
  2. Ovaj pravilnik (u daljnjem tekstu "Pravilnik") određuje:
    1. vrstu i obim usluga pružanih elektronskim putem;
    2. uvjete pružanja usluga elektronskim putem;
    3. uvjete sklapanja i otkazivanja ugovora o pružanju usluga elektronskim putem;
    4. način postupanja u slučaju reklamacija u dometu usluga pružanih elektronskim putem.

§ 2
Definicije

Za potrebe ovog Pravilnika, pojmovi u nastavku imat će sljedeća značenja:

  1. Pružatelj ugluga – Norgips Sp. z o.o., sa sjedištem 02-634 Varšava, ul. Racławicka 93, upisan u registar poduzetnika Okružnog suda glavnog grada Varšava u Varšavi, XIII trgovački odjel Državnog sudskog registra, pod brojem KRS 0000529680, NIP -27-02-02366.
  2. Primatelj usluga – svatko tko koristi usluge ili na bilo koji drugi zakonit način koristi web stranice koje pruža Pružatelj usluga, posebice web stranicu
  3. servis – sustav stranica www ustupljen na poslužitelju na adresama:
    http://www.norgips.pl/, https://www.e.norgips.pl/, https://www.e.norgips.pl/logistyka/, koji je skupina statičkih i dinamičkih dokumenata i koji sadrži grafičke datoteke, skripte i druge elemente skupine povezane uzajamnim relacijama
  4. usluge – usluge pružane elektronskim putem
  5. pružanje usluga elektronskim putem – obavljanje usluga koje se pružaju bez istovremene prisutnosti stranaka (na daljinu), putem prijenosa podataka na individualni zahtjev Kupca, poslanih i primljenih korištenjem uređaja za elektroničku obradu, uključujući digitalnu kompresiju, te pohranu podataka, koji su u cijelosti poslani, primljeni ili se prenosi putem telekomunikacijske mreže u smislu Zakona od 16. srpnja 2004. Zakon o telekomunikacijama
  6. teleinformatički sustav –skupina međusobno povezanih informatičkih uređaja i softvera koji osiguravaju obradu i pohranu te slanje i primanje podataka putem telekomunikacijskih mreža pomoću terminalnog uređaja primjerenog za određenu vrstu mreže u smislu Zakona o telekomunikacijama od 16. srpnja 2004.
  7. sredstva elektronske komunikacije – tehnička rješenja, uključujući ICT uređaje i programske alate koji surađuju s njima, omogućujući individualnu udaljenu komunikaciju korištenjem prijenosa podataka između ICT sustava, posebice elektroničke pošte
  8. elektronska adresa – označavanje ICT sustava koji omogućuje komunikaciju putem elektroničkih komunikacija, posebice elektroničke pošte
  9. trgovačka informacija – sve informacije namijenjene izravno ili neizravno promoviranju robe, usluga ili imidža Pružatelja usluga, isključujući informacije koje omogućuju komunikaciju putem elektroničke komunikacije s određenom osobom te informacije o robama i uslugama koje ne služe postizanju komercijalnog učinka koji želi Pružatelj usluga.

§ 3
Vrsta i obim usluga pružanih elektronskim putem
  1. Svaki Primatelj usluge dužan je pridržavati se odredbi Pravilnika od trenutka poduzimanja koraka za korištenje određene usluge. Detaljna pravila za pružanje danih usluga mogu se specificirati u posebnim propisima dostupnim na relevantnim stranicama web stranice.
  2. Davatelj usluga u okvirima servisa pruža sljedeće usluge elektronskim putem:
    1. Informativne usluge
    2. komunikacijske usluge
    3. usluge iz područja organiziranja prodaje proizvoda iz komercijalne ponude Pružatelja usluga ili organizacije prijevoza robe.
  3. Informacijske usluge sastoje se u pružanju, na individualni zahtjev Kupca, informacija postavljenih na web stranici prikazivanjem stranice s određenom URL adresom koja sadrži pojedinačne informacijske podatke koje Kupac traži ili primanje komercijalnih informacija u vezi s ponudom proizvoda i usluga koje pruža Usluga Davatelj. U okviru informativnih usluga posebno se izdvaja:
    1. usluge u sklopu kojih Primatelj usluge dobiva opće informacije o Pružatelju usluge i njegovom poslovnom profilu, proizvodima i uslugama koje Pružatelj usluge nudi, kao i informacije o obuci, novinskim člancima, slobodnim radnim mjestima, kontakt osobama;
    2. usluge pod kojima Primatelj usluge može dobiti tehničku dokumentaciju, kartice proizvoda i sustava, videozapise s uputama i druga preuzimanja od Davatelja usluge;
    3. usluge na temelju kojih Primatelj usluge dobiva pristup informacijama o statusu prigovora koji je podnio;
    4. usluge pod kojima Primatelj usluge može koristiti kalkulatore, predloške i druge simulatore.
  4. Komunikacijske usluge sastoje se u omogućavanju, na pojedinačni zahtjev Korisnika, komunikacije s odgovarajućim odjelom ili kontakt osobama Davatelja usluge. U sklopu komunikacijskih usluga posebno su usluge u kojima Pružatelj usluge i Primatelj usluge međusobno dostavljaju sve informacije vezane uz komercijalnu suradnju..
  5. Usluge iz područja organizacije prodaje proizvoda iz komercijalne ponude Davatelja usluga ili organizacije transporta robe sastoje se u omogućavanju Primatelju usluge narudžbe proizvoda i
    usluga koje nudi Davatelj usluga, kao i mogućnosti Primatelja usluge sklapanja transakcije prijevoza robe s Davateljem usluga klijentima Davatelja usluga. 6. Korištenje pojedinih usluga navedenih u st. 3-5 pružaju specijalizirane kartice na pojedinačnim web stranicama unutar usluge. Korištenje pojedinih usluga, posebice usluga iz područja organiziranja prodaje proizvoda iz komercijalne ponude Pružatelja usluge ili organizacije prijevoza robe, moguće je nakon registracije i prijave od strane Primatelja usluge.

§ 4
Uvjeti pružanja usluga elektronskim putem
  1. Tehnički zahtjevi neophodni za korištenje servisa su:
    1. veza s Internetom,
    2. web preglednik koji omogućuje prikaz hipertekstualnih (HTML) dokumenata vezanih uz internet putem web usluge www.
  2. Za ispravno korištenje usluga, Primatelj usluge treba imati računalni hardver i softver koji zadovoljava sljedeće minimalne zahtjeve:
    1. Internet Explorer verzija 6.0 ili novija. ili Firefox verzija 2.0 ili novija.
    2. monitor rezolucije 1024x768
    3. uključene datoteke Cookies i Java Script
  3. Ako Primatelj usluge koristi hardver ili softver koji ne ispunjava tehničke zahtjeve navedene u gornjim stavcima 1-2, Davatelj usluge ne jamči pravilan rad web stranice i navodi da to može imati negativan utjecaj na kvalitetu usluge pružene..
  4. Primalac usluge ne smije pružati nezakoniti sadržaj, kao i poduzimati radnji koje mogu uzrokovati smetnje ili štetu na web stranici. Ako Davatelj usluge primi obavijest ili pouzdanu informaciju o nezakonitoj prirodi pohranjenih podataka koje je dostavio Primatelj usluge, Davatelj usluge može spriječiti pristup tim podacima. Pružatelj usluge ne odgovara primatelju usluge za štetu nastalu sprječavanjem pristupa nezakonitim podacima
  5. Primatelj usluge može koristiti usluge anonimno ili koristeći pseudonim, osim ako vlasništvo usluge zahtijeva posebne osobne podatke. Međutim, u slučaju neovlaštenog korištenja usluga (tj. protivno Pravilniku, važećem zakonu ili odredbama važećih ugovora između Davatelja usluge i Primatelja usluge), Davatelj usluge ima pravo obraditi osobne podatke Primatelja usluge kako bi u mjeri potrebnoj za utvrđivanje odgovornosti primatelja usluge. Pružatelj usluge će obavijestiti primatelja usluge o nezakonitim radnjama uz molbu da iste odmah prekine i da osobne podatke obrađuje u gore navedenu svrhu.
  6. U slučaju prijenosa podataka od strane Davatelja usluge, on nije odgovoran za prenesene podatke, pod uvjetom da prijenos nije započet, primatelj nije odabran, podaci koji se prenose nisu izbrisani ili modificirani. Isključenje odgovornosti također se odnosi na automatsko i kratkoročno neizravno pohranjivanje prenesenih podataka, ako je ta radnja isključivo u svrhu prijenosa i ako se podaci ne pohranjuju dulje nego što je normalno potrebno za prijenos.
  7. U slučaju neizravne pohrane podataka radi ubrzanja ponovnog pristupa istima na zahtjev Primatelja usluge, Davatelj usluge nije odgovoran ako:
    1. ne uklanja i ne modificira podatke;
    2. koristi informatičke tehnike priznate i uobičajeno korištene u ovoj vrsti djelatnosti, definiranje tehničkih parametara pristupa i ažuriranja podataka;
    3. ne ometa korištenje IT tehnika priznatih i uobičajeno korištenih u ovoj vrsti djelatnosti u području prikupljanja informacija o korištenju prikupljenih podataka.

§ 5
Politika datoteka Cookies-kolačića
  1. Korištenjem web stranice izražava se pristanak na instaliranje kolačića na krajnji uređaj Korisnika i korištenje kolačića od strane Pružatelja usluge u skladu sa sljedećim odredbama. Suglasnost se izražava pomoću postavki pretraživača. Ako se Primatelj usluge ne slaže s korištenjem kolačića od strane Davatelja usluge, treba promijeniti postavke svog preglednika na odgovarajući način ili odustati od korištenja web stranice..
  2. Kolačići su male datoteke koje se spremaju i pohranjuju na računalu, tabletu ili pametnom telefonu Korisnika
    prilikom posjeta različitim web stranicama na internetu. Kolačići obično sadrže naziv web stranice s koje dolaze, njihov životni vijek i nasumično generirani jedinstveni broj koji se koristi za identifikaciju preglednika iz kojeg se povezuje s web
    stranicom.
  3. U vezi s pružanjem sadržaja web stranice od strane Pružatelja usluga koriste se kolačići, odnosno informacije koje poslužitelji spremaju na krajnji uređaj Korisnika, a koje poslužitelji mogu pročitati svaki put kada se povežu s tim krajnjim uređajem, također mogu koristiti i druge tehnologije sa funkcijama sličnim ili identičnim kolačićima. Ove odredbe o kolačićima također se primjenjuju na druge slične tehnologije koje se koriste na web stranici
  4. Kolačići se koriste u cilju:
    1. prilagodbe sadržaja web stranica preferencijama primatelja usluge i optimizacije korištenja web stranica; posebno, te datoteke omogućuju prepoznavanje uređaja korisnika web stranice i pravilan prikaz web stranice, prilagođen njegovim individualnim potrebama
    2. kreiranja statistike koja pomaže razumjeti kako korisnici web stranice koriste web stranice, što omogućuje poboljšanje njihove strukture i sadržaja
    3. održavanja sesije Primatelja usluge (nakon prijave), zahvaljujući kojoj Primatelj usluge ne mora ponovno unositi login i lozinku na svakoj podstranici web stranice
    4. pružanja Primatelju usluge reklamnog sadržaja koji je više prilagođen njegovim interesima
  5. U sklopu web stranice moguće je koristiti sljedeće vrste kolačića:
    1. "Potrebni" kolačići - omogućavanje korištenja usluga dostupnih na web stranici, npr. autentifikacijski kolačići koji se koriste za usluge koje zahtijevaju autentifikaciju na web stranici
    2. kolačići koji se koriste za osiguranje sigurnosti - npr. koriste se za otkrivanje prijevare u području autentifikacije unutar web stranice
    3. kolačiće koji omogućuju prikupljanje informacija o načinu korištenja web stranice
    4. funkcionalni kolačići - omogućuju spremanje postavki koje je kupac odabrao i personalizaciju sučelja kupca, npr. u smislu odabranog jezika ili regije porijekla kupca, veličine fonta, izgleda web stranice itd..
  6. U mnogim slučajevima, softver koji se koristi za pregledavanje web stranica (web preglednik) prema zadanim postavkama dopušta pohranjivanje kolačića na krajnji uređaj Korisnika. Primatelj usluge može promijeniti postavke kolačića u bilo kojem trenutku. Te se postavke mogu posebno mijenjati na način da se blokira automatsko rukovanje kolačićima u postavkama web preglednika, odnosno da se obavijeste o svakom njihovom postavljanju na uređaju Kupca. Detaljne informacije o mogućnostima i načinima rukovanja kolačićima dostupne su u postavkama softvera (web preglednika) dotičnih proizvođača ovog softvera. Ako se postavke kolačiće ne promijene,znači da će oni biti pohranjeni na krajnjem uređaju Korisnika, te će Pružatelj usluga moći pohraniti podatke na krajnji uređaj Korisnika i pristupiti tim podacima.
  7. Onemogućavanje korištenja kolačića može uzrokovati poteškoće u korištenju određenih usluga na web stranici, posebice onih koje zahtijevaju prijavu. Međutim, isključivanje opcije prihvaćanja kolačića ne onemogućuje čitanje ili pregledavanje sadržaja objavljenih na web stranici, osim onih za koje je za pristup potrebna prijava.
  8. Kolačići se mogu postaviti na krajnji uređaj Davatelja usluga, a zatim ih mogu koristiti oglašivači, istraživačke tvrtke i dobavljači multimedijskih aplikacija koji surađuju s web-stranicom.

§ 6
Uvjeti sklapanja i otkazivanja ugovora o pružanju usluga elektronskim putem
  1. Ugovor o pružanju elektronskih usluga sklopljen je kada Kupac počne koristiti danu uslugu. Korištenje dane usluge od strane Primatelja usluge odvija se pod
    uvjetima navedenim u ovim propisima, au određenim slučajevima i na temelju detaljnih pravila za pružanje usluga iz §3 st. 1 rečenica 2 Pravilnika
  2. Ovaj Pravilnik je besplatno dostupan Primatelju usluga putem internetske stranice, čime Pružatelji usluga imaju mogućnost pročitati njegov sadržaj prije sklapanja ugovora o pružanju usluga. Pravilnik je dostupan u obliku koji omogućuje njegovo preuzimanje, spremanje, spremanje i ispis
  3. Dodatna pravila za sklapanje i raskid ugovora za pojedine usluge mogu se specificirati u odredbama posebnih propisa o uslugama iz čl. 3 st. 1 rečenica 2 Pravilnika
  4. Primatelj usluge može prekinuti korištenje određene usluge u bilo kojem trenutku. Ukoliko Korisnik usluge napusti web stranicu, ugovor o pružanju elektroničkih usluga automatski se raskida bez potrebe za dostavom dodatnih izjava ugovornih strana. Pravni učinci prestanka korištenja usluge navedeni su u posebnim propisima o datim uslugama, a u nedostatku istih - prisilnim odredbama zakona primjenjivim na pravnu prirodu pružene usluge i činjenično stanje.

§ 7
Podnošenje reklamacija kod pružanja elektronskih usluga
  1. Primatelji usluga imaju pravo podnostiti reklamacije vezane za usluge.
  2. Pritužbe se podnose u pisanom obliku, preporučenom poštom, na adresu sjedišta Pružatelja usluge navedenu u § 2 toč. a) Pravilnika.
  3. Pravilno podnesena reklamacija treba sadržavati najmanje:
    1. oznaku primatelja usluge (uključujući njegovo ime i prezime, poštansku adresu, e-mail adresu, broj telefona, a u slučaju pravnih osoba naziv, adresu sjedišta i kontakt podatke osobe ovlaštene za postupanje u vezi s na podnesenu reklamaciju);
    2. opis problema koji je temelj za reklamaciju.
  4. Pružatelj usluga će se potruditi da reklamacija bude razmotrena u roku od 14 dana od njezinog primitka od strane Pružatelja usluga.
  5. Pružatelj usluga će odmah obavijestiti podnositelja zahtjeva o ishodu reklamacije pisanim putem ili putem e-maila na e-mail adresu navedenu u prijavi.
  6. Reklamacije bez podataka navedenih u čl.3 neće se uzimati u razmatranje.

§ 8
Politika Privatnosti

Politika privatnosti definira koje podatke i pod kojim uvjetima obrađujemo.

    1. Administrator
      Administrator Vaših podataka je Norgips Sp. z o.o. sa sjedištem 02-634 Varšava, ul. Racławicka 93, upisan u registar poduzetnika Okružnog suda glavnog grada Varšava u Varšavi, XIII trgovački odjel Državnog sudskog registra, pod brojem KRS 0000529680, NIP 522-27-02-366.



    1. Cilj i pravni temelj obrade osobnih podataka
      Vaši osobni podaci bit će obrađeni u skladu s Uredbom Europskog parlamenta i Vijeća / EU / 2016/679 od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka io slobodnom kretanju takvih podataka te stavljanju izvan snage Direktive 95/46 / EZ, u daljnjem tekstu GDPR.
      Vaši osobni podaci mogu se obrađivati ​​u jednu ili više dolje navedenih svrha:
      • odgovaranje na pitanje te u svrhu rješavanja zahtjeva koji proizlaze iz savjeta pruženog u skladu s čl. 6 točka 1 slovo f GDPR-a
      • predstavljanje ponude za suradnju, sukladno čl. 6 točka 1 slovo f GDPR-a
      • izvršenje ugovora ili poduzimanje radnji na zahtjev nositelja podataka prije sklapanja ugovora u skladu s čl. 6 točka 1 slovo b GDPR-a
      • za potrebe izravnog marketinga proizvoda i usluga, sukladno čl. 6 točka 1 slovo f GDPR-a
      • narudžbe, rukovanje narudžbama i isporuke u skladu s čl. 6 točka 1 slovo f GDPR-a.
      • za trenutno i/ili buduće zapošljavanje, sukladno čl. 6 točka 1 slovo f i/ili GDPR,
      • radi postupanja u postupku reklamacija sukladno čl. 6 točka 1 slovo f GDPR-a,

        U slučaju planirane promjene svrhe obrade, zatražit ćemo Vašu privolu i obavijestiti Vas o promjeni uvjeta obrade, sukladno čl. 6 točka 1 slovo a GDPR.
    2. Koje podatke pohranjujemo
      Pohranjujemo sljedeće podatke: ime i prezime, naziv tvrtke, adresu, radno mjesto, telefonski broj, e-mail adresu, porezni identifikacijski broj, registarsku oznaku vozila, mjesto utovara/istovara, broj bankovnog računa. Za tekuće i/ili buduće zapošljavanje također pohranjujemo dokumente koje ste nam poslali: životopis, popratno pismo.
      Imamo pravo pohraniti i druge podatke koji su potrebni za postizanje cilja. U tom će slučaju ti podaci svaki put biti označeni kao podaci potrebni za postizanje cilja.


  • Razdoblje pohrane podataka
    Vaši osobni podaci će se čuvati onoliko koliko je potrebno za postizanje cilja:

 

      • Razdoblje neophodno za dobivanje odgovora na pitanje i razdoblje od 5 godina u cilju odgovora na potraživanja
      • razdoblje tijekom suradnje i 5 godina nakon njezinog završetka. Nakon toga vaši podaci budu anonimizirani ili izbrisani.
      • u slučaju provedbe projekata zapošljavanja - podaci će biti pohranjeni 6 mjeseci nakon završetka projekta ili duže - uz vašu suglasnost za potrebe drugih, budućih projekata zapošljavanja.
    1. Prava koja imate
      Imate pravno na dostup sadržaju osobnih podataka, njihovom ispravku /ispravak, dopuna/, brisanja ili ograničenja obrade kao i pravo na prijenos podataka.
      U slučaju davanja suglasnosti na obradu, imate pravopovlačenja date suglasnosti u dovoljnom momentu. Suglasnost se može povući slanjem e-maila na sljedeću adresu: [email protected]Navedeno ne utječe na zakonitost obrade koja je provedena na temelju Vaše privole prije njezina povlačenja. U slučaju da se obrada Vaših osobnih podataka temelji na čl. 6. točka 1. slovo f GDPR-a, imate pravo u bilo kojem trenutku - iz razloga povezanih s vašom konkretnom situacijom - uložiti prigovor na obradu osobnih podataka.
      Sva ova prava vrijede u mjeri dopuštenoj GDPR-om.
      Prava mogu provoditi slanjem zahtjeva s takvim zahtjevom na sljedeću adresu: Norgips Sp. z o.o. sa sjedištem 02-634 Varšava, ul. Racławicka 93.
      Imate pravo na podnošenje žalbe nadzornom organu - Predsjedniku Ureda za zaštitu osobnih podataka.
    2. Sigurnost te prijenos i dijeljenje podataka
      Naš prioritet je sigurnost vaših podataka. Kao administrator, ulažemo sve napore kako bismo osigurali sigurnost vaših osobnih podataka.
      Vaše podatke ne dijelimo s drugim subjektima bez vašeg pristanka i znanja.
      Osobni podaci koje obrađuje Administrator mogu biti dostupni ograničenom broju primatelja koji trebaju ove informacije samo za obavljanje svojih dužnosti. Vaši se podaci prosljeđuju poslovnim partnerima Administratora koji 
učestvuju u realizaciji dostava. Ti se podaci mogu prenijeti u potrebnoj mjeri u svrhu dostave ili preuzimanja robe.
      Vaši osobni podaci mogu se prenijeti u treću zemlju (tj. zemlju izvan Europskog gospodarskog prostora). Prijenos podataka:
      • neophodan je za izvršenje ugovora,
      • neophodan je za izvršenje ili sklapanje ugovora u Vašem interesu,
    3. neophodan je s obzirom na važan javni interes, neophodan je s obzirom na potraživanje, neophodan je za zaštitu vaših vitalnih interesa, nastupa s javnog registra,



    Imate pravo dobivanja kopije osobnih podataka koje se prijenose u treu državu.
  1. Dodatne informacije
    Davanje vaših osobnih podataka je dobrovoljno, ali može biti potrebno ako je potrebno kontaktirati vas kako bismo odgovorili na vaša pitanja ili pružili druge dodatne usluge navedene gore.
    U slučaju kada Administrator omogućava kreiranje vašeg računa, može biti uvjet za sklapanje ugovora o registraciji računa.
    Osobni podaci koje dajete ne podliježu automatskoj obradi, uključujući profiliranje.
    Više informacija o zaštiti osobnih podataka možete dobiti elektroničkim putem na adresu:[email protected]
Fascikla dokumenata
Fascikla dokumenata
close

U fascikli dokumenata možete smjestiti odabrane datoteke za preuzimanje i izračune utroška materijala s naše web stranice.

Odaberite "Do fascikle" na odabranom dokumentu ili kalkulaciji.

Zahvaljujući fascikli, možete jednostavno pripremiti dokumentaciju za svoju investiciju:

  • tehničku dokumentaciju proizvoda i rješenja
  • kalkulaciju utroška materijala
  • sažetak spiska proizvoda
  • naslovnu stranicu s podacima o investiciji
Preuzmi ZIP Preuzmi ZIP
Preuzmi PDF Preuzmi PDF
Pošalji na @ Pošalji na @
 Isprazni fasciklu
Zatvori
gore